سمینار تخصصی دیجیتال مارکتینگ، مدیریت، کاربردها و ابزارها
دسته: دستهبندی نشده
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۶

[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - دانشگاه صنعتی شریف
برگزارکننده: گروه ناب
تاریخ شروع: چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - تاریخ پایان: جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
تلفن تماس با دبیرخانه: 021-66521537
نمابر: 021-89786148
آدرس وب سایت: yon.ir/V3Dzy
آدرس ایمیل:
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی کشور
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی کشور ؛ سمینار تخصصی دیجیتال مارکتینگ، مدیریت، کاربردها و ابزارها در تاریخ ۹ الی ۱۱ اسفند ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد. علاقمندان جهت شرکت در این سمینار می توانند از طریق وب سایت این رویداد اقدام به ثبت نام نمایند .
محورهای سمینار
- تعاریف، معرفی ابزارها و آخرین روندها در بازاریابی دیجیتال
- مدیریت یکپارچه فعالیتهای دیجیتال مارکتینگ و تحلیل نتایج به کمک چارچوب RACE
- طراحی کمپین های دیجیتال مارکتینگ پربازده و کم هزینه (تبلیغات گوگل، شبکه های اجتماعی، محتوا و…)
- کاربرد تحلیل داده های بزرگ (Big Data) در دیجیتال مارکتینگ
- نقش استراتژی های بازاریابی در استفاده اثربخش از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
- برونسپاری، آموزش، تربیت متخصص و مدلهای مشاوره در دیجیتال مارکتینگ
- چگونه مدل فکری دیجیتال مارکتینگ را در سازمان خود پیاده کنیم
- اتوماتیک سازی فرآیند بازاریابی و فروش دیجیتال در جهت افزایش فروش(Marketing automation)
- تحلیل و ارزیابی کمپین های موفق در بستر شبکه های اجتماعی
- تحلیل نقاط قوت و ضعف ابزارها و روش های متنوع دیجیتال مارکتینگ
- مدیریت محتوا و رسانه در کمپین های دیجیتال مارکتینگ
پوستر سمینار
مسئول یا دبیر همایش:
امکان ارسال مقاله: خیر
بازدید: 1605