نخستین اجلاس سراسری رهبران مشتری مدار

دسته: کسب و کار و مدیریت
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - مرکز همایش های بین المللی وزارت امور خارجه
برگزارکننده: گروه بین الملل عصر نوین

تاریخ شروع: سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - تاریخ پایان: سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵

تلفن تماس با دبیرخانه: ۰۲۱۲۲۰۴۱۹۳۶
نمابر:
آدرس وب سایت: evand.com/events/rezayatmandi2017
آدرس ایمیل:

حضور در پنل های تخصصی همراه با اعطای گواهینامه معتبر مشترک حضور از وزارت خانه ها و سازمان های حاضر در اجلاس
:بررسی نقش مشتری مداری و شیوه های نوین رهبری بازار به عنوان یک مزیت رقابتی/
تقویت استراتژی های سازمان ها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتریان
برگزاری پنل های آموزشی و تخصصی مدیریت
اشتراک دانش و تجارب متخصصین و مسئولین و نخبگان مدیریت ایران و جهان
بررسی استراتژی های مناسب و ایجاد راهکارهای مدیریتی در حوزه رضایتمندی مشتری
آموزش شناسایی نیاز مشتریان جهت ایجاد راهی برای خلق بازارهای جدید ۲۶ اسفند ۳۲۰,۰۰۰
حضور در فرآیند معرفی و ارزیابی واحدهای نمونه در حوزه رضایتمندی متشری
حضور در فرآیند ارزیابی اعطای نشان عالی مشتری مداری
ارائه گواهینامه مدیریت کسب و کار از دانشگاه سوئد
حضور در پنل های تخصصی و آموزشی
(ارائه گواهینامه رسمی)
مصاحبه اختصاصی با مدیر عامل توسط رسانه های ملی یا بین المللی
اختصاص دو صفحه ویژه به مجموعه در نشریه تخصصی اجلاس
درج لوگوی مجموعه در برد چاپی و سایت رسمی اجلاس به عنوان منتخبین



نخستین اجلاس سراسری رهبران مشتری مدار



مسئول یا دبیر همایش:
امکان ارسال مقاله: خیر
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 3148
برچسب ها: