نخستین کنفرانس ملی ایران برند ۱۴۰۴

[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی
برگزارکننده: Moaseran International Holding
تاریخ شروع: چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - تاریخ پایان: چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
تلفن تماس با دبیرخانه: 88549004
نمابر: 88536064
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@iranbrand2025.com
• محورهای کنفرانس
جایگاه مدیریت پیش نگر برند و نقش آن در نوآوری های تکنولوژیک
نقش رسانهها در ارتقاء دانش مدیریت پیش نگر برندها
نقش آینده فناوری اطلاعات و شبکه های اجتماعی در استراتژی های برندینگ
نقش سبک زندگی و فرهنگ مصرف آینده در ظهور برندهای جدید
اهمیت انرژی های نو و پاک و آینده محیط زیست در برندهای آینده
اهمیت مدیریت پیش نگر در توسعه و آینده برندهای صنعت بیمه و بانکداری
نقش زنان در شکل گیری و مهندسی هویت جدید برندهای آینده
افزایش نقش مسئولیت پذیری اجتماعی و اخلاق در برندهای آینده
افزایش توجه و حمایت از برندها در بسته های سیاستی سیاستگذاران دستگاه های اجرایی کشور
تعامل و تبادل تجارب دانشگاهیان، پژوهشگران و متخصصین حوزه برندینگ و آینده پژوهی
1. ترسیم فضای آینده برندها در ایران و جهان
2. پیش بینی هویت، شخصیت و تصویر برندها در جهان آینده
3. نقش و جایگاه برند سازی در سند چشم انداز ایران 1404
4. ارتقاء، توسعه و ترویج دانش آینده پژوهی در حوزه مدیریت برند
5. ارتقاء فرهنگ آینده پژوهی و نوآوری در سیاست گذاری ها و تصمیم گیری های مدیران برند
6. بررسی حوزه های اولویت دار استراتژیک در رشد و توسعه برندهای ایرانی
7. طراحی، پیاده سازی و اجرای مدیریت دانش پیش نگر در شرکت های برند محور
8. معرفی آخرین دستاوردهای علمی دانش برندسازی در حوزه های مختلف و تبادل دیدگاه ها
9. بیان تجربیات موفق برندهای داخلی و خارجی در حوزه آینده پژوهی
10. پیش بینی رفتار مشتریان آینده به عنوان پیش نیاز ایجاد قدرت برندهای آینده
مسئول یا دبیر همایش: دبیرکمیته اجرایی : خانم پروین ارمغان
امکان ارسال مقاله: بله