نخستین کنفرانس ملی ایران برند ۱۴۰۴

دسته: دسته‌بندی نشده
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
1st National Conference IRAN BRAND 2025
[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی
برگزارکننده: Moaseran International Holding

تاریخ شروع: چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - تاریخ پایان: چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴

تلفن تماس با دبیرخانه: 88549004
نمابر: 88536064
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@iranbrand2025.com

• محورهای کنفرانس

جایگاه مدیریت پیش نگر برند و نقش آن در نوآوری های تکنولوژیک

نقش رسانه‌ها در ارتقاء دانش مدیریت پیش نگر برندها

نقش آینده فناوری اطلاعات و شبکه های اجتماعی در استراتژی های برندینگ

نقش سبک زندگی و فرهنگ مصرف آینده در ظهور برندهای جدید

اهمیت انرژی های نو و پاک و آینده محیط زیست در برندهای آینده

اهمیت مدیریت پیش نگر در توسعه و آینده برندهای صنعت بیمه و بانکداری

نقش زنان در شکل گیری و مهندسی هویت جدید برندهای آینده

افزایش نقش مسئولیت پذیری اجتماعی و اخلاق در برندهای آینده

افزایش توجه و حمایت از برندها در بسته های سیاستی سیاستگذاران دستگاه های اجرایی کشور

تعامل و تبادل تجارب دانشگاهیان، پژوهشگران و متخصصین حوزه برندینگ و آینده پژوهی




1.    ترسیم فضای آینده برندها در ایران و جهان
2.    پیش بینی هویت، شخصیت و تصویر برندها در جهان آینده
3.    نقش و جایگاه برند سازی در سند چشم انداز ایران 1404
4.    ارتقاء، توسعه و ترویج دانش آینده پژوهی در حوزه مدیریت برند
5.    ارتقاء فرهنگ آینده پژوهی و نوآوری در سیاست گذاری ها و تصمیم گیری های مدیران برند
6.    بررسی حوزه های اولویت دار استراتژیک در رشد و توسعه برندهای ایرانی
7.    طراحی، پیاده سازی و اجرای مدیریت دانش پیش نگر در شرکت های برند محور
8.    معرفی آخرین دستاوردهای علمی دانش برندسازی در حوزه های مختلف و تبادل دیدگاه ها
9.    بیان تجربیات موفق برندهای داخلی و خارجی در حوزه آینده پژوهی
10.    پیش بینی رفتار مشتریان آینده به عنوان پیش نیاز ایجاد قدرت برندهای آینده

 



مسئول یا دبیر همایش: دبیرکمیته اجرایی : خانم پروین ارمغان
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 1259
برچسب ها: