همایش استراتژی اقیانوس آبی
دسته: دستهبندی نشده
چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۰

[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - دانشگاه صنعتی شریف
برگزارکننده: شرکت خدمات علمی صنعتی تهران و دانشگاه صنعتی شریف
تاریخ شروع: چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۰ - تاریخ پایان: چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۰
تلفن تماس با دبیرخانه: 66028963-021
نمابر: 66028963-021
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: bos@sharif.ir
این استراتژی چیست و چگونگی تدوین آن :
· حرکت از استراتژی بازار رقابتی به استراتژی ایجاد بازار بدون رقابت
· نوآوری ارزش به عنوان سنگ بنای استراتژی اقیانوس آبی
· رویکرد اصولی برای گریز از اقیانوس قرمز
. تمرکز در تصویر بزرگ نه اعداد
دستیابی فراتر به تقاضای موجود
· شناسایی غیر مشتریان
· سه ردیف غیر مشتریان
· شناسایی ناکامی مشتریان
. چگونگی شناسایی غیر مشتریان
نوآوری در مرزهای صنعتی
· چگونگی حرکت از اقیانوس قرمز و رسیدن به اقیانوس آبی
· مرزهای بازار ذهن مدیران
. رویکردی سیستماتیک در بازسازی مرزهای بازار
آنچه شرکت کنندگان در این سمینار خواهند آموخت:
· مفهوم نو آوری ارزش ،که سنگ بنای استراتژی اقیانوس آبی است و به طور چشمگیری افزایش مشتری وکاهش هزینه را منجر می شود.
· چگونگی به کارگیری عملی استراتژی اقیانوس آبی از طریق روشها و فرمولاسیون آن.
· چگونگی فعال کردن سازمان خود و هدایت آن به سمت نیازها و رشد سودآور.
· جستجویی در مجموعه ی استراتژی اقیانوس آبی، نوآوری ارزش، ابزارها و روشهای سودآور و چارچوب 6 روش ، که دیدگاه را برای ایجاد فضای بازار جدیدگسترده تر میکند .
· چگونگی به کارگیری عملی استراتژی اقیانوس آبی از طریق روشها و فرمولاسیون آن.
· چگونگی فعال کردن سازمان خود و هدایت آن به سمت نیازها و رشد سودآور.
· جستجویی در مجموعه ی استراتژی اقیانوس آبی، نوآوری ارزش، ابزارها و روشهای سودآور و چارچوب 6 روش ، که دیدگاه را برای ایجاد فضای بازار جدیدگسترده تر میکند .

مسئول یا دبیر همایش: جناب آقای دکتر هاشمیان
امکان ارسال مقاله: بله
بازدید: 1459