پنجمین مجمع جهانی مدیریت
دسته: دستهبندی نشده
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱

[کنفرانس،همایش، سمینار]
تهران - مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما
برگزارکننده: شرکت همایش فرازان عصر جدید
تاریخ شروع: پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - تاریخ پایان: جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۱
تلفن تماس با دبیرخانه: 27 - 88601626
نمابر: 27 - 88601626
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: sepehr@hamayeshfarazan.org
مدیریت کار آمد استعداد ها و منابع انسانی
افزایش بهره وری – سود آوری و فروش
رهبری موثر و هدفمند سازمانی
مدیریت استرس، بحران، هیجان و تعارض در سازمان
ایجاد فرهنگ و روحیه کارگروهی و همکاری در کارکنان
در پایان سخنرانی جو انواع سبکهای مدرن رهبری سازمانی و رهبری تیمها را خواهید آموخت. جو در مورد مدیریت استعدادها در سازمان “IBM” و چگونگی افزایش بهره وری نیروهای سازمانی 12 روش را به شما می آموزد
در پایان 2 سخنرانی پرفسور هویت شما خواهید آموخت راز ایجاد یک سازمان مشتری مدار چیست و چگونه می توان فرهنگ تیمی و روحیه کار گروهی در سازمانها را ایجاد کرد
،در پایان 2 سخنرانی مارک خواهید آموخت که تنها معلولیت در جهان نگرش منفی است و چگونه میتوان با هدف گذاری انگیزه ایجاد کرده و نگرش مثبتی در جهت رسیدن به هر هدفی به وجود آورد
،در پایان سخنرانی تیم خواهید آموخت با استفاده از چه تکنیکها و روشهایی می توانید استرس کار را 100% از بین برده، بدنی سالم و پر انرژی داشته و بهره وری خود را در جلسات کاری افزایش داده وبحرانهای موجود در سازمان را به سادگی مدیریت کنید
س از 2 سخنرانی کریس پیش بینی از اقتصاد آینده جهان و تکنولوژیها و ایده های جدید به صورت شفاف برای شما میسر خواهد بود. راهکارهای افزایش ثروت و در آمد از طریق دنیای مجازی و چگونگی بهره بردای از فرصتهای دیجیتال و فرصتهای نهفته در بحرانهای اقتصادی موضوع سخنرانی دیگر کریس میباشد
در پایان 2 سخنرانی پیتر خواهید آموخت چگونه می توان به یک مذاکره کننده ستاره تبدیل شد و فنون رهبری یک گفتمان سازنده و مدیریت بحران و تکنیکهای مذاکرات اثر بخش و عقد قراردادهای سودآور در زمان کوتاه را فرا خواهید گرفت
،در پایان 2 سخنرانی استیوارت راهکارهای افزایش فروش و رضایت مندی مشتریان با استفاده از تجربیات خودروسازی “Bentley” و همچنین سبک مدیریت کارآمد در سازمانها با الهام از مسابقات قهرمانی المپیک جهان در لندن را خواهید آموخت.
در پایان 2 سخنرانی پرفسور هویت شما خواهید آموخت راز ایجاد یک سازمان مشتری مدار چیست و چگونه می توان فرهنگ تیمی و روحیه کار گروهی در سازمانها را ایجاد کرد
،در پایان 2 سخنرانی مارک خواهید آموخت که تنها معلولیت در جهان نگرش منفی است و چگونه میتوان با هدف گذاری انگیزه ایجاد کرده و نگرش مثبتی در جهت رسیدن به هر هدفی به وجود آورد
،در پایان سخنرانی تیم خواهید آموخت با استفاده از چه تکنیکها و روشهایی می توانید استرس کار را 100% از بین برده، بدنی سالم و پر انرژی داشته و بهره وری خود را در جلسات کاری افزایش داده وبحرانهای موجود در سازمان را به سادگی مدیریت کنید
س از 2 سخنرانی کریس پیش بینی از اقتصاد آینده جهان و تکنولوژیها و ایده های جدید به صورت شفاف برای شما میسر خواهد بود. راهکارهای افزایش ثروت و در آمد از طریق دنیای مجازی و چگونگی بهره بردای از فرصتهای دیجیتال و فرصتهای نهفته در بحرانهای اقتصادی موضوع سخنرانی دیگر کریس میباشد
در پایان 2 سخنرانی پیتر خواهید آموخت چگونه می توان به یک مذاکره کننده ستاره تبدیل شد و فنون رهبری یک گفتمان سازنده و مدیریت بحران و تکنیکهای مذاکرات اثر بخش و عقد قراردادهای سودآور در زمان کوتاه را فرا خواهید گرفت
،در پایان 2 سخنرانی استیوارت راهکارهای افزایش فروش و رضایت مندی مشتریان با استفاده از تجربیات خودروسازی “Bentley” و همچنین سبک مدیریت کارآمد در سازمانها با الهام از مسابقات قهرمانی المپیک جهان در لندن را خواهید آموخت.

مسئول یا دبیر همایش: جناب آقای سپهر تاروردیان
امکان ارسال مقاله: بله
بازدید: 1034