دوره آموزشی برندسازی تجاری
دسته: کسب و کار و مدیریت
چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴

[دوره آموزشی]
تهران - مرکز آموزش وزارت بازرگانی
برگزارکننده: موسسه راهکار خلاق مدیریت
تاریخ شروع: چهارشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - تاریخ پایان: پنجشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
تلفن تماس با دبیرخانه: 44624407 - 44624277
نمابر: 44420075
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@crmtimes.com
معرفی و اهمیت برند
خلق برند و جایگاه یابی
طراحی برند و عناصر آن
تحلیل و ارزیابی برند
مدیریت برند
نوسازی و تجدید حیات برند
برندسازی جهانی
برند سازی (Branding) فرایند معنا بخشیدن به یک نام است. برندسازی
مجموعهای از راهکارهاست که به نام تجاری شما هویت مشخصی داده و جایگاه آن
را در بازار نسبت به رقبا مشخص و متمایز میکند. برندسازی شامل مباحث
مختلفی چون جایگاه یابی و جایگاه سازی برند، انتخاب نام موثر برای برند،
ایجاد طبقه بندی جدید، انتخاب رنگ برند و طراحی لوگو برای آن، عمق و ارزش
برند، روابط عمومی، رویدادسازی، تبلیغات و… میباشد.

مجموعهای از راهکارهاست که به نام تجاری شما هویت مشخصی داده و جایگاه آن
را در بازار نسبت به رقبا مشخص و متمایز میکند. برندسازی شامل مباحث
مختلفی چون جایگاه یابی و جایگاه سازی برند، انتخاب نام موثر برای برند،
ایجاد طبقه بندی جدید، انتخاب رنگ برند و طراحی لوگو برای آن، عمق و ارزش
برند، روابط عمومی، رویدادسازی، تبلیغات و… میباشد.

مسئول یا دبیر همایش:
امکان ارسال مقاله: بله
بازدید: 1416