دوره آنلاین بازاریابی علمی، منطبق با شرایط کنونی ایران
دسته: کسب و کار و مدیریت
یکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴

[دوره آموزشی]
تهران - دوره به صورت آنلاین می باشد
برگزارکننده: مدرسه بازرگانی تهران
تاریخ شروع: یکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - تاریخ پایان: چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
تلفن تماس با دبیرخانه: 86080196
نمابر:
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@online.tbs.ir
– تعریف بازاریابی با تمرکز بر بازاریابی مدرن
– فرایند بازاریابی مدرن
– بخش بندی بازار؛ گام اول در بازاریابی مدرن
– ارزیابی جذابیت بخش های مختلف یک بازار و انتخاب بازارهای هدف مناسب
– تحلیل رقبا؛ مبنای طراحی استراتژیهای رقابتی و غلبه بر رقبا
– طراحی استراتژی موضع یابی و غلبه بر رقبا
– اصول طراحی محصول و خدمت؛ محصول و خدمت جذاب، سنگ بنای موفقیت در بازارهای امروزی
– خلاقیت در طراحی محصول جدید؛ چگونه محصولی جدید به بازار معرفی کنیم؟
– قیمت گذاری در بازاریابی مدرن؛ نقش قیمت گذاری مناسب در موفقیت در بازارها
– طراحی شبکه های بازاریابی و فروش
– استراتژی ها و تکنیک های اصلی افزایش فروش در بازارهای رقابتی
– بازاریابی در دوران رکود اقتصادی
امروزه تفکر فروش در ایران از حالت سنتی خارجشده و دارای روند رو به رشد زیادی است. که دلایل آن را می توان : افزایش خرد جمعی، ارتقاء سطح علمی خریداران، شناخت و دسترسی به منابع اطلاعاتی ناب دانست.
با وجود اینترنت و افزایش روز افزون دانش مشتریان:
آیا سیستم فروش سازمانتان برای مواجه شدن با این چنین مشتریان باهوش و خردمندی آماده است ؟
آیا فروش سازمانتان، با تغییرات شرایط بازار داخلی، خود را تطبیق داده است؟
آیا نباید از فروش سنتی و فروش کلاسیک به نسل بعدی سیستم فروش یعنی «فروش حرفهای» برویم؟
با وجود اینترنت و افزایش روز افزون دانش مشتریان:
آیا سیستم فروش سازمانتان برای مواجه شدن با این چنین مشتریان باهوش و خردمندی آماده است ؟
آیا فروش سازمانتان، با تغییرات شرایط بازار داخلی، خود را تطبیق داده است؟
آیا نباید از فروش سنتی و فروش کلاسیک به نسل بعدی سیستم فروش یعنی «فروش حرفهای» برویم؟
مسئول یا دبیر همایش:
امکان ارسال مقاله: بله
بازدید: 1224