ششمین دوره آموزشی مدیریت خدمات
دسته: کسب و کار و مدیریت
دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴

[دوره آموزشی]
تهران - مرکز توسعه اطلاعات کاربردی - سالن آینده
برگزارکننده: مرکز توسعه اطلاعات کاربردی
تاریخ شروع: دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - تاریخ پایان: دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴
تلفن تماس با دبیرخانه: 88832681
نمابر: 88832681
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل:
تعریف خدمت و خصوصیت آن
تفاوتهای خدمت و کالا
تفاوت کیفیت در خدمات
خدمات پس از فروش
نقش خدمات در مارکتینگ
ارزش طول عمر مشتری
الگوی کیفیت خدمت و تجزیه شکاف ( Gap Analaysis )
انتظارات مشتری و شناسایی منابع آن
طراحی و مدون سازی سیستمهای عملیاتی
مجموعه یا بسته خدمات ( Service Package )
نقش منابع انسانی در ارائه خدمات
کنترل کیفیت خدمات
نقش مشتری در خدمات
مدیریت شکایت مشتریان
وفادار کردن مشتریان
کاربرد تئوری صف در مدیریت خدمات
تئوری جبران ( Recovery Theory )
امروزه با توجه به گسترش بازارهای رقابتی در جهان و تاثیر آن در اقتصاد کشور و همچنین توجه شرکتهای تولیدی و خدماتی به اهمیت ارائه خدمات برتر، ضرورت توجه و طراحی سیستمهای مدیریت خدمات و خدمات پس از فروش دوچندان شده است.
سازمانهایی که تا دیروز در فکر جذب مشتریان جدید بودند، امروز به دنبال افزایش سطح رضایت مشتریان هستند. در شرایطی که خدمات پس از فروش به عنوان یکی از عوامل موفقیت شرکتها شناخته میشود، در کشور ما هنوز توجه زیادی به این مقوله نشده است.
امروزه از خدمات به عنوان یکی از مهمترین عوامل ارتقای مشتریان راضی به مشتریان وفادار و خدمات پس از فروش به عنوان عامل بسیار مهم در اتقای مشتری ناراضی به مشتری وفادار نام برده میشود.
این دوره یکی از جدیدترین مباحث مدیریت عملیات را که تا به حال در کشور ما بر روی آن کمتر کار شده است, مطرح می نماید. مدیران و کارشناسان واحدهای خدماتی ضمن شرکت در این دوره با اصول, مبانی و تکنیک های نوین مدیریت خدمات آشنا می گردند تا بتوانند استارتژی های مشتری محور خود را بر این اساس برنامه ریزی نمایند
اگر شما مدیری هستید که همواره حفظ مشتری و میزان وفاداری او از چالشهای اساسی شما بوده است از این برنامه استفاده زیادی خواهید برد.
این برنامه برای هر دو گروه مدیران تولیدی و خدماتی کاربرد دارد و ارتباطی با اندازه سازمان، نوع صنعت، موقعیت جغرافیایی یا ماموریت شرکت شما ندارد.

سازمانهایی که تا دیروز در فکر جذب مشتریان جدید بودند، امروز به دنبال افزایش سطح رضایت مشتریان هستند. در شرایطی که خدمات پس از فروش به عنوان یکی از عوامل موفقیت شرکتها شناخته میشود، در کشور ما هنوز توجه زیادی به این مقوله نشده است.
امروزه از خدمات به عنوان یکی از مهمترین عوامل ارتقای مشتریان راضی به مشتریان وفادار و خدمات پس از فروش به عنوان عامل بسیار مهم در اتقای مشتری ناراضی به مشتری وفادار نام برده میشود.
این دوره یکی از جدیدترین مباحث مدیریت عملیات را که تا به حال در کشور ما بر روی آن کمتر کار شده است, مطرح می نماید. مدیران و کارشناسان واحدهای خدماتی ضمن شرکت در این دوره با اصول, مبانی و تکنیک های نوین مدیریت خدمات آشنا می گردند تا بتوانند استارتژی های مشتری محور خود را بر این اساس برنامه ریزی نمایند
اگر شما مدیری هستید که همواره حفظ مشتری و میزان وفاداری او از چالشهای اساسی شما بوده است از این برنامه استفاده زیادی خواهید برد.
این برنامه برای هر دو گروه مدیران تولیدی و خدماتی کاربرد دارد و ارتباطی با اندازه سازمان، نوع صنعت، موقعیت جغرافیایی یا ماموریت شرکت شما ندارد.

مسئول یا دبیر همایش: مهندس آقایی
امکان ارسال مقاله: بله
بازدید: 1238