وبینار شناخت نیازهای واقعی مشتریان با کاربر پژوهی

دسته: آموزش
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
User Research
[دوره آموزشی]
تهران - این وبینار بصورت اینترنتی و زنده برگزار می شود و نیاز به حضور فیزیکی ندارد.
برگزارکننده: رسانه ایـ سمینار

تاریخ شروع: دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - تاریخ پایان: دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵

تلفن تماس با دبیرخانه: 02188220629
نمابر:
آدرس وب سایت: www.e-seminar.ir
آدرس ایمیل: info@e-seminar.ir

کاربرپژوهی چیست و چرا اهمیت دارد؟
روشهای کاربرپژوهی مناسب ابتدای مسیر طراحی
روشهای کاربرپژوهی مناسب تعیین ویژگیهای طراحی
روشهای کاربرپژوهی مناسب ارزیابی طراحی
الگوی طراحی و آزمایش پی در پی
اشتباهات رایج
مثالهای کاربردی
بحث: چه روش کاربرپژوهی کارگشای شماست؟



اولين وبينار در زمينه کاربر پژوهي در ايران
در اين وبينار تلاش مي شود تا يک دسته بندي کلي از روشهاي کاربرپژوهي ارائه شود تا تصويري واضح تر از اين مفهوم به مخاطب داده شود. سپس برخي اشتباهات رايج در ايران در مورد کاربرپژوهي توضيح داده مي شوند. در پايان دو روش با ذکر مثال با جزييات عملي توضيح داده مي شوند و منابعي براي مطالعه طيف گسترده تري از روشها نيز معرفي خواهند شد. در قسمت بحث تلاش خواهد شد تا براي تعدادي از صورت مساله هاي واقعي که شرکت کنندگان ارائه مي کنند روشهاي کاربرپژوهي مناسب پيشنهاد داده شود.



مسئول یا دبیر همایش:
امکان ارسال مقاله: خیر
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 2919
برچسب ها: