کارگاه تخصصی جاری سازی استراتژی

دسته: دسته‌بندی نشده
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۸۹

[دوره آموزشی]
تهران - هتل ونوس
برگزارکننده: انجمن مدیریت استراتژیک ایران

تاریخ شروع: چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۸۹ - تاریخ پایان: چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۸۹

تلفن تماس با دبیرخانه: 22874490 الی 2
نمابر: 22874489
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: strategicmanagement.ir@gmail.com

اهداف دوره:

– ایجاد توانایی عملی طراحی، تحلیل و ارزشیابی رهنگاشت جاری سازی استراتژی

– ایجاد توانایی تبیین موفقیت یا عدم موفقیت جاری سازی استراتژی در یک سازمان

– ایجاد توانایی پیش بینی موفقیت/ عدم موفقیت جاری سازی استراتژی در یک سازمان



معرفی دوره:

بيش
از هفتاد درصد استراتژي ها در مرحله جاری سازی شکست می خورند. جاری سازی
استراتژی ها شامل سه مرحله اجرايي‌کردن استراتژی‌ها، اجراپذيرکردن استراتژی
ها و اجرای استراتژی‌هاست. در اين کارگاه تمام موارد فوق مورد بررسی قرار

می گيرند و علی الخصوص اجرايي‌کردن استراتژی ها با رويکرد کارت امتيازی
متوازن برای تبديل شدن به يک سازمان استراتژی محور. تدوين استراتژی برای
تغيير است. اصولاً استراتژی يک انقلاب است و هر چه انقلاب نيست يک تاکتيک
است. لذا کسانی که دغدغه مديريت استراتژيک سازمان را دارند بايد به دگرگون
سازی استراتژيک و مهندسی مجدد راهبردی نظری ويژه داشته باشند. هشت‌خوان
تحول، راهبردی‌های تغيير و تجارب علمی مديريت تغيير از موضوعاتی است که در
اين کارگاه بدان پرداخته میشود.

اهداف دوره:

– ايجاد توانايي عملی طراحی، تحليل و ارزشيابی رهنگاشت جاری سازی استراتژی
– ايجاد توانايي تبيين موفقيت يا عدم موفقيت جاری سازی استراتژی در يک سازمان
– ايجاد توانايي پيش بينی موفقيت/ عدم موفقيت جاری سازی استراتژی در يک سازمان

سرفصل های کلیدی :

– پل زدن از تدوين به جاری سازی استراتژي
– اجرا پذير کردن استراتژی (فراهم کردن زير ساخت ها: شامل ساختار، فرهنگ، فرآيند و سيستم ها)
– اجرايي کردن استراتژی (شامل ترجمه و عملياتی کردن استراتژی در منظر مالی، مشتريان، فرآيندها و يادگيری و رشد)
– ابزار مناسب اجرايي کردن استراتژی: کارت امتيازی متوازن
– اجرای استراتژی ( شامل مديريت تحولات سازمانی و محقق کردن استراتژی و مديريت موانع و مراحل تحول)
– پويايي شناسی چالش های تحول در سازمان ها (رقص تغيير دکتر پتر سنگه)
– مدل هشت مرحله ای مديريت تغيير (پرفسور جان کاتر)
– تحليل سريع 10 نمونه کوتاه از دنيای واقعی
– بررسی تحليلی يک نمونه موردی واقعی بر اساس مدل های تفکر استراتژيک

هزينه شرکت در دوره :

هزينه ثبت نام در اين دوره آموزشی كه شامل شركت در دوره ، پذيرايی، پکیج آموزشی و گواهينامه رسمي پايان دوره 1600000ريال می باشد.

تخفیفات: شرکت کنندگان در صورت دارا
بودن شرایط زیر از تخفیفات مربوط بهرمند می گردند. لازم به ذکر می باشد که
تخفیفات تجمعی نبوده و حداکثر یک تخفیف لحاظ خواهد گردید:
– شرکت کنندگان در کنفرانس مدیریت استراتژیک
(فقط کنفرانس هایی که مجری آن انجمن مدیریت استراتژیک ایران بوده است.)

شامل 10 درصد تخفیف می باشد.

– ثبت نام گروهی بالاتر از 3 نفر شامل 15 درصد تخفیف می باشد.
– اعضای انجمن مدیریت استراتژیک ایران شامل 20 درصد تخفیف می باشند.





مسئول یا دبیر همایش:
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 1183
برچسب ها: