اولین نمایشگاه بین المللی فوتبال

دسته: دسته‌بندی نشده
شنبه ۰۴ تیر ۱۳۹۰

[نمایشگاه]
تهران - محل دائمی نمایشگاه های بین المللی
برگزارکننده:

تاریخ شروع: شنبه ۰۴ تیر ۱۳۹۰ - تاریخ پایان: سه شنبه ۰۷ تیر ۱۳۹۰

تلفن تماس با دبیرخانه: 88084739-88080488-021
نمابر: 88091795-021
آدرس وب سایت:
آدرس ایمیل: info@footballexpo2011.com

زمینه های برگزاری نمایشگاه

بخش آموزش:

مدیریت آموزشی باشگاه، روش های آموزش، امکانات نرم افزاری و سخت افزاری آموزش، وسایل کمک آموزشی، مربیگری، فوتبال پایه و بهره گیری از پیشکسوتان

بخش باشگاهی و فعالیت های رسمی فوتبال:

باشگاه های فوتبال (معرفی و امکانات)، موسسات دولتی و دست اندرکاران فوتبال، فدراسیون ها و هیات های ورزشی، نهادهای بین المللی (FIFA، AFC، UEFA)، آژانس های نقل و انتقال بازیکن، حامیان مالی و اقتصادی و حقوق قانونی پخش

بخش معماری و مهندسی استادیوم های فوتبال:

شرکت های معماری و ساختمانی، مشاوران برق، تاسیسات و زمینه های مشابه، امکانات مورد نیاز استادیوم های فوتبال (چمن طبیعی، چمن مصنوعی، تابلوهای اطلاع، تابلوهای اعلام وقت و نتیجه Score Boards)، سونا، جکوزی، تجهیزات آب درمانی، و سایر موارد مشابه

بخش رسانه ها:

صدا و سیما، شرکت های ارائه دهنده خدمات ارتباطی، روزنامه ها، مجلات و بازی های کامپیوتری

بخش نیازهای ورزشکاران:

لباس، کفش، وسایل فیزیوتراپی و پزشکی ورزشی، پروتزهای ورزشیریال امکانات بدنسازی و ماکت های تمرینی



اهداف نمایشگاه:
1- توسعه تربیت نسل جوان و رفتار جوانمردانه در فوتبال در جهت گریز از رفتارهای ناهنجار و گسترش معنویت و اخلاق
2- تعمیم و گسترش تفکر جهانی فوتبال درهم ابعاد، انسانی، معنوی، اخلاقی، اقتصادی و زیرساختها
3- تبادل اطلاعات در مورد تکنولوژی ساخت لوازم و تجهیزات فوتبال و توسعه صنایع مرتبط
4- ارائه توانایی های مهندسی در زمینه مشاوره، ساخت، معماری و طراحی استادیوم های فوتبال
5- ایجاد همبستگی متقابل میان خانواده بزرگ فوتبال
6- ایجاد زمینه مناسب برای معرفی استعدادهای جمهوری اسلامی ایران برای همکاریهای بین المللی فوتبال
7- شناخت متقابل باشگاه های فوتبال از ظرفیت ها ، امکانات و تجارب یکدیگر در جهت رسیدن به استانداردهای فوتبال روز دنیا
8- توسعه ایرانگردی و گردشگردی از طریق بسط روابط با باشگاه های فوتبال حرفه ای و معتبر جهان(توریسم ورزشی)
9- معرفی توانمندی ها و ظرفیت های فوتسال، فوتبال بانوان، فوتبال ساحلی، ایران و ارایه خدمات متقابل
10- پیشرفت و توسعه زمینه های بازرگانی و تجاری فوتبال
11- بسترسازی در جهت ارتقاء دانش افزایی و هم افزایی برنامه های، آموزشی، بهداشتی، پزشکی، حقوقی، درمانی
12- معرفی ظرفیتهای جهانی فوتبال به مدیران ارشد بخشهای دولتی، عمومی و خصوصی
13- توسعه مدیریت باشگاهی و رفتارهای حرفه ای فوتبال
14- تبادل همکاری با کشورهای فوتبال خیز جهت معرفی منطقه خاورمیانه و ارتقاء فوتبال آن
15- هم اندیشی و همراهی در جهت معرفی چهره های شاخص، ماندگار و نخبه گان فوتبال و استفاده از تجارب آن
16- ارائه ظرفیت های کانون ها، هواداران، حامیان، تیم ها و سرمایه گذاران و سهام داران ، اسپانسرها ی باشگاه های فوتبال
17- توسعه و فراهم سازی الزامات استانداردهای فیفا (پروژه گل(



مسئول یا دبیر همایش:
امکان ارسال مقاله: بله
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: 1510
برچسب ها: